Als je op de foto 's klikt worden ze vergroot.

zondag 12 april 2015

Love Nature

Ketting, oorbellen en bijpassende armband van firepolish czech - en czech glaskralen, een libelle van vintaj en howliet kralen.


Het plan was een ketting te maken ...

de vintaj libelle past er voor mij helemaal bij. Ik vind hun materiaal zo mooi. Je kan het ook verven, volgens mij is dat eigenlijk de bedoeling maar ik vind de libelle op zich zo mooi dat ik dat niet wilde en hem puur naturel heb gebruik.


Toen de ketting af was leek het niet meer dan logisch dat er ook oorbellen bij hoorde.... met een acryl bloemetje.

Toen ik het bij elkaar legde zag ik dat mijn paas armband die ik om had er mooi bijpaste. De kralen, de natuurelementen ,libelle, bloementje en vogel, bij elkaar.
Dus heb ik er een armband bij gemaakt en zo ontstond er een bij elkaar horend setje ...







2 opmerkingen: