Als je op de foto 's klikt worden ze vergroot.

vrijdag 19 juni 2015

108 dagen mediterenketting

Zoals ik in mijn begin bericht van dit blog vertelde is het sieraden maken begonnen toen Hans en ik 108 dagen gingen mediteren en elke dag een kraal aan een draad regen.
De ketting is nu dus al een tijdje af, maar steeds vergeten er een foto van te maken .... nou ja aan Hans te vragen of hij dat wilde doen.
Maar hier is hij dan ,,,,,,,,



Hij is gemaakt van voornamelijk lavasteen kralen.
Een paar edelstenen en de zwarte houten kralen.


Leuk hoor zo'n herinnering aan 108 dagen mediteren. Elke dag trouw een kraal er aan :-)
Ik ga nu iets anders verzinnen om 108 dagen te doen en zo weer een andere ketting te rijgen. Alleen weet ik nog niet wat....
108 dagen yoga misschien .. of 108 dagen ....???? Ik weet het nog niet, dussss .... wordt vervolgd.....

2 opmerkingen: