Als je op de foto 's klikt worden ze vergroot.

maandag 8 juni 2015

Mijn eerste enkelbandjes



Vanaf mijn tienerjaren draag ik al enkelbandjes, staat zo mooi vind ik. Alleen is er niet zoveel te koop en is het helemaal zoeken als je net iets anders wilt. Of ik vond leuke maar was er allergisch voor....  Het kwam er dus eigenlijk op neer dat ik jaren dezelfde om had tot die het uiteindelijk begaf en ik weer op zoek moest naar een andere. 
Vanaf nu is dat dus afgelopen .... 
Nu kan ik elke dag kiezen welke :-) 



Enkelbandje met zilverkleurige kralen /dopjes en sluiting. De kralen zijn van czech glas.
















Enkelbandje met rocaille peacock frosted ,een heel mooi kleurtje vind ik , met een mengeling van kleuren. En czech glas kralen.












Mijn allereerste zelfgemaakte enkelbandje .... :-)
De rocaille zijn heel mooi van kleur, als je goed kijkt zie je er wat verschillende kleurtjes in zitten. De andere kralen zijn van czechgla en bronskleurige kraaltjes.






1 opmerking: